1395-11-21 14:02
1784
0
35004
در دبیرستان حضرت زینب (س) برگزار شد؛

تصاویر/ جشنواره پخت غذای سنتی مادر و دختر در کردکوی

جشنواره پخت غذای سنتی مادر و دختر به همت مدیریت و کارکنان دبیرستان نمونه دولتی حضرت زینب (س) در فضایی سالم و بانشاط  برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، 33 سال پیش در ایران اسلامی، انقلابی به وقوع پیوست که مبتنی بر بینش عمیق الهی و الهام گرفته از انقلاب خونین عاشورای حسینی بود.

انقلابی که سر سلسلة مردان خدا، حضرت امام خمینی (ره)، آن را هدایت کرد و به پیروزی رساند.

انقلابی که در آن انسان‌های وارسته با باورهای خلل‌ناپذیرشان پیروز شدند و قدرت استکباری آمریکا را به سخره گرفتند و پایمال کردند.

امروز پس از 33سال، ملّت بزرگ ایران هم‌چنان سرزنده و پرنشاط ایستاده است و به فراروی خویش می‌نگرد و به آرمان‌های بلند خود می‌اندیشد.

بذرهایی که با نسیم حیات‌بخش انقلاب اسلامی در جای جای زمین پراکنده شدند، در دل میلیون‌ها مسلمان جوانه زده است.

ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی از آغازین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در مدارس شهرستان کردکوی با استقبال پرشور دانش آموزان در حال برگزاری است.

مدرسه دخترانه نمونه دولتی حضرت زینب (س) نیز در این ایام با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و اجتماعی از جمله مدارس فعال و پیشگام است.

از این رو جشنواره پخت غذای سنتی مادر و دختر به همت مدیریت و کارکنان دبیرستان نمونه دولتی حضرت زینب (س) در فضایی سالم و بانشاط  برگزار شد.

تصاویری از این مراسم:

عکاس: یعقوب محمودی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.